Jak aplikować?
Dziękujemy, że odwiedziliście Państwo naszą stronę.
Jeżeli chce Pani/Pan dołączyć do naszej bazy kandydatów do pracy i otrzymywać od nas oferty pracy, które mogą być dla Pani/Pana interesujące, to w dokumentach aplikacyjnych prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych (CV, list motywacyjny, referencje itp.) dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych przeprowadzanych przez PSP International Sp. z o. o.."
Jeśli nie doda Pani/Pan do swoich dokumentów aplikacyjnych powyższej klauzuli Pani/Pana aplikacja zostanie wykorzystana jedynie na potrzeby jednorazowej rekrutacji, nie będziemy mogli Pani/Panu zaproponować innych, ciekawych ofert pracy.
Wyrażenie zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych jest dobrowolne i może być odwołane w każdym czasie.
Oczekujemy na Państwa dokumenty aplikacyjne przesłane w formie korespondencji e-mail lub pocztą tradycyjną.
Prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych wraz z podaniem pięciocyfrowego numeru referencyjnego.
Przykład zapisu: aplikacja na nr ref 54321
na adres e-mail: 54321@psp-international.pl.
Aplikacje pocztą e-mail prosimy kierować na adres:
danego projektu rekrutacyjnego
lub
info@psp-international.pl
Aplikacje pocztą prosimy kierować na adres:
PSP International Sp. z o. o.
ul. Śniadeckich 10
00 - 656 Warszawa
Poniżej przedstawiamy Państwu „typowy“ przebieg procesu rekrutacyjnego.
- Po otrzymaniu dokumentów aplikacyjnych prześlemy Państwu, najpóźniej następnego dnia, potwierdzenie wpłynięcia aplikacji. Gwarantujemy pełną dyskrecję.
- Dokładna analiza nadesłanych aplikacji wymaga czasu. Ponadto opracowanie procesu rekrutacyjnego może się przedłużyć z przyczyn niezależnych od nas. Z reguły należy liczyć się z okresem ok. trzech tygodni. Jeżeli zakwalifikują się Państwo do puli najbardziej interesujących kandydatów, zaprosimy Państwa na spotkanie.
- W przypadku przedłużającego się procesu rekrutacyjnego nawiążemy z Państwem kontakt w celu poinformowania o aktualnym etapie jego realizacji.
- Podczas rozmowy z doradcą poinformujemy Państwa, kto jest naszym Klientem, przedstawimy firmę, a także stanowisko, na które prowadzona jest rekrutacja.
- Nasz Klient podejmuje decyzję, kogo z przedstawionych przez nas kandydatów chciałby poznać osobiście.
- Rozmowy z Klientem zwykle organizowane są w jego siedzibie. Prosimy mieć na uwadze, że przygotowanie się do spotkania z Klientem leży w gestii kandydata.
- Kontynuacją rozmowy będzie udzielenie Państwu feedback'u z prośbą o podzielenie się z nami Państwa wrażeniami.
- Ewentualne kolejne Państwa spotkania z Klientem będą organizowane za naszym pośrednictwem.
- W imieniu Klienta możemy poprosić o referencje. Wtedy skontaktujemy się za Państwa zgodą ze wskazaną przez Państwa osobą, która może ich udzielić.
- Każdy z kandydatów biorący udział w procesie rekrutacyjnym jest informowany o zakończeniu projektu. Dokumenty aplikacyjne przesłane nam pocztą tradycyjną zostaną Państwu przez nas odesłane.